joi, 12 septembrie 2013

nebun după tine sau nebunul tău

O dată în viaţă sunt convins ca aţi iubit cu toţii, dacă nu încă, sigur urmează. Cei care au iubit/iubesc cunosc cu siguranţă acel sentiment care te ajută să vezi viaţa altfel, mai roz, mai cu buline, hai să zicem mai dulce, exact ca brânza aia învelită-n ciocolată. N-am simţit niciodată "fluturi" în stomac însa nu pot să mi-o scot din minte. Mă gândesc într-una la zâmbetul ei care mă face fericit, la ochii mari şi atenţi mereu la mişcările mele, la pielea ei catifelată care mă atinge. Adorm lângă ea, dar mă trezesc dimineaţa ţinând-o în braţe, stau un minut sau două şi o privesc. Mă ceartă , mă iartă, o cert, o iert. Mi-aş dori să rămân o viaţă întreagă nebun după tine şi înca o viaţă nebunul tău !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu