joi, 12 septembrie 2013

de ce iubim femeile?


Am auzit de multe ori întrebarea „de ce iubim femeile?”. Eu însă mă întreb de ce nu le-am iubi? Avem motive infinite să le iubim aşa cum şi ele au milioane de motive să ne iubească. E drept ele au mai puţine motive şi trebuie să recunoaştem asta, nu de alta dar noi bărbaţii suntem atât de simplii şi totuşi atât de complicaţi pe când ele sunt doar complicate şi ne-am obişnuit cu gândul ăsta. Şi totuşi de ce nu le-am iubi? Sunt frumoase, delicate, ne iubesc, ne ajută, ne susţin, ne provoacă, ne alintă, per total femeia e un amalgam de frumuseţe şi bucurie. Nu discutăm despre un anume tipar pentru că vorba aia „gusturile nu se discută”, însă atunci când alegeţi să cuceriţi o femeie faceţi-o pentru că vă place vouă nu pentru că va spun prietenii că „e bună”.  Eu  iubesc femeia nu doar de Valentine's Day, 1 Martie sau 8 Martie ci în fiecare zi, pe voi ce vă opreşte să faceţi asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu