duminică, 15 septembrie 2013

ce gândesc femeile?!

La întrebarea asta îşi doresc să afle răspunsul toţi bărbaţii, mai puţin eu. Bine, aş minţii dacă aş spune că nu-mi doresc şi eu câteodată să aflu exact ce-i trece prin minte când mă priveşte, când mă sărută, când nu e lângă mine. Totuşi aceste curiozităţi ne fac viaţa mai frumoasă, ele sunt acel gram de mister care ne atrage la femei. Până la urmă tind să cred că uneori nici ele nu ştiu exact ce gândesc sau ce îşi doresc. De ce m-ar frământa totuşi astfel de întrebări când aş putea să-mi pun una singură care să răspundă la toate celelalte: mă iubeşte? Dacă m-am convins că răspunsul la această întrebare este pozitiv nu mai contează altceva. Îmi e suficient să-mi fie alături, să mă alinte, să mă atingă, atfel spus să-mi facă viaţa mai frumoasă, iar în schimb va primi iubirea mea, fără întrebări, fără suspiciuni, fără gelozii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu