duminică, 22 septembrie 2013

la bodega culturală


Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu unul m-am săturat de cluburi, baruri şi cafenele. Decât să-mi iau cămaşa cu mânecă scurtă şi blugii rupţi (că aşa e la modă să mergi în club) prefer să-mi iau costumul şi un papion alături de cel mai de preţ accesoriu, iubita, şi să mergem la un concert de vioară, o serată de muzică şi poezie sau la alte evenimente de genul ăsta. Hai să ne inţelegem, glumesc când spun accesoriu, o iubesc şi o apreciez la adevărata ei valoare şi mă simt atât de mândru când mă ia de braţ şi toţi cei din jurul meu devin invidioşi, când intrăm într-un local şi toate privirile se aţintesc asupra noastră. Aşadar, încercaţi şi voi din când în când câte un eveniment cultural. Dacă reuşeşti să o impresionezi cu astfel de ieşiri eu iţi propun să o iei acasă, dar nu doar pentru o noapte, ci pentru o viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu