marți, 22 octombrie 2013

la sala de forță


Cui nu-i plac femeile care arată bine? Până la urmă ăsta e motivul pentru care spunem că arată bine pentru că ne place ceea ce vedem. Însă am o problemă cu femeile care exagerează cu mersul la sala de forță. Defapt nu cred că m-am exprimat corect, pot sa meargă de 3 ori pe zi, în vizită, dar să nu exagereze cu exercițiile. Niciodată nu mi-au plăcut femeile care au pătrățele, chiar dacă nu par masive. Când văd pătrățele pe abdomenul unei femei parcă mi-e frică să nu iau bătaie. Nu că aș fi eu foarte slab și pricăjit, forma ușor bombată a abdomenului meu nu îmi permite să mă descriu astfel. Vă spuneam despre abdomenul meu ”foarte bine” conturat și s-ar putea să credeți că sunt invidios pe posesoarele acelui abdomen lucrat din greu la sala de forță. Nimic mai eronat! Le apreciez îndârjirea și perseverența necesară pentru sculptarea corpului, dar totuși parcă apreciez mai mult UN PIC de șold, UN PIC de posterior, UN PIC de ceva pe care să pui mâna. Hai să ne înțelegem, să nu cumva să cădem în extrema cealaltă, peste tot am scris cu litere mari UN PIC. Da, e relativ acest concept, dar fiecare își stabilește acel UN PIC. Pune mâna și hotărăște dacă este corespunzător unităților tale de măsură, dacă reprezintă acel UN PIC suficient ție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu