miercuri, 16 octombrie 2013

ia-ți iubita și pune-o la punct

Când zic să-ți pui la punct iubita nu mă refer la instrucție în familie. SCOATE-O LA SHOPPING ! Fă-i un cadou doar pentru că e miercuri și du-o la cumpărături. Știi cât de mult iubește cumpărăturile așa că ai putea să mergi cu ea. Nu, nici eu n-am răbdare să umblu din magazin în magazin, dar îmi fac curaj și o însoțesc. În cazul în care mergi pe principiul ”bine, mă, eu ii dau bani de cumpărături, să se descurce.” gândește-te boule că o iubești și că îți place să o vezi fericită. Dacă stai acasă sau cu băieții la bere vei pierde multe zâmbete sincere din acea zi. Dacă te-am convins să mergi cu ea la cumpărături nu sta ca papagalul pe banca din fața magazinului, ești în mall, deci nu iei aer curat în timp ce stai pe bancă, intră cu ea în magazine și vei avea o surpiză când îți va pune întrebarea: ”îți place cum imi vine rochia, bluza... lenjeria?”. Știu, nu te-ai gândit că poți să o îmbraci exact așa cum îi vine ei bine, dar îți place ție. Nici nu aveai cum să faci asta, din fața televizorului în timpul unui meci sau de pe terasa de unde ”topeai” berile cu băieții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu