luni, 14 octombrie 2013

femeia îngrijită vs. femeia Barbie

Atunci când admir o femeie o fac de cele mai multe ori pentru naturalețea ei, însă totuși femeia trebuie să țină la aspectul ei. Când spun asta nu mă refer deloc la pierdut toată ziua în saloane de cosmetică și înfrumusețare (Barbie ce sunteți), am menționat că prefer femeile cât mai naturale. O femeie îngrijită, părerea mea, nu iese din casă nearanjată cât de puțin nici măcar până la magazin. Da, îmi place, chiar ador să o privesc cum umblă îmbrăcată în pijama prin casă, dar când ieși pe ușă crează-ți o imagine impecabilă. Din păcate am observat foarte des că femeile sau cel puțin unele femei nu prea mai țin cont de aspectul ăsta și apar extremele: ori vedem femeia care nu știe mai mult decât salon, cluburi și bărbați (care de altfel nu prea ma interesează cât e de aranjată, oricum o văd doar prin casă, în pijama, pardon în lenjerie și nu ne vede nimeni de braț), ori femeia serioasă, care pleacă dimineața la serviciu sau la facultate, după-masa ajunge acasă și gătește sau face curat, iar când iese puțin să se relaxeze nu mai e interesată de aspectul fizic... ”las' că-i bine și îmbrăcată sport.” și ăsta e exact genul de femeie pe care îmi place să o văd aranjată, cu ea vreau să mă vadă lumea de braț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu