joi, 26 septembrie 2013

cu cine fac copii?!


Întrebare mai mult sau mai puţin retorică?! Deci, cu cine îi fac? Îmi pun totuşi o întrebare pertinentă astăzi, iar singurul motiv pentru care îmi pun întrebarea asta este răspunsul cu o alta întrebare: Mi-l permit? Deci am ajuns la două întrebări cu cine îi fac (vorbind de încredere) şi dacă îmi permit acest "lux". Îmi doresc din suflet un copil cu toate că-s destul, poate mult prea tânăr, dar totuşi când îmi văd vecinii cu "ăla mic" pe afară mă cuprinde un sentiment parental. Sunt atât de frumoşi, dar totuşi cu cine îi fac? Mă uit la femeile care mă înconjoară, de care mă "lovesc" zilnic şi parcă niciuna nu ar fi suficientă pentru copiii mei. Nu spun asta pentru că sunt îngâmfat, nici eu n-am avut totul pe tavă, dar parcă îmi doresc mai mult pentru ei şi parcă nu găsesc femeia care să vrea la fel de mult. Aşa este: sunt pretenţios !


Sursa foto: blog.absolutechinatours.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu