sâmbătă, 25 aprilie 2015

nici "figurantele" nu-s chiar "figurante"

Am auzit de multe ori în diverse grupuri de prieteni vorbindu-se de câte o reprezentantă a sexului frumos ca fiind ”figurantă”. La un moment dat foloseam și eu această expresie, preluată de la grupul de amici. La momentul respectiv înțelegeam prin ”o tipă figurantă” o domișoară cu nasul pe sus plină de false păreri bune despre propria persoană.
Am mai crescut, mi-am mai băgat mințile-n cap și-am ajuns la o altă părere despre ”figurante”. Am ajuns la concluzia că unele femei nu sunt doar cu nasul pe sus și nu au o falsă părere bună despre propria lor persoană ci chiar sunt foarte inteligente, frumoase și sunt conștiente de asta.
Suntem obișnuiți să generalizăm și să creăm tipare în mintea noastră și cred că ăsta e motivul pentru care rămân de cele mai multe ori plăcut surprins după o discuție cu o ”figurantă” care imi provoacă inteligența și găsește metode prin care mă pune în dificultate atunci când așteaptă anumite răspunsuri.
Ce-i drept există un pic de aroganță în discuția cu o femeie care e frumoasă, deșteaptă și știe asta, dar până la urmă și aroganța asta are farmecul ei dacă nu e exagerată. Sunt convins că și noi, bărbații frumoși și deștepți ne comportăm relativ asemănător, doar că nu putem fi obiectivi și nu ne criticăm singuri.
Concluzia e simplă și anume nu fugi de ”figurante”. Provoacă-le și-ai să fi provocat de frumusețea și inteligența lor.

Photo: kdmagazine.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu